6 مورد از بهترین مزایای جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی)

0
رپورتاژ

آیا به انجام عمل جراحی زیبایی شکم فکر می کنید؟ آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای متعدد و متفاوتی هستید که این عمل به همراه دارد؟ در اینجا شش مورد از بهترین مزایایی که عمل جراحی پلاستیک شکم می تواند ارائه دهد، آورده شده است!

جراحی پلاستیک شکم که در حوزه پزشکی به آن ابدومینوپلاستی گفته می شود، یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی کانتورینگ بدن است. هدف از این جراحی برداشتن چربی یا پوست اضافی از ناحیه معده و سفت کردن دیواره شکم برای ایجاد یک شکم خوش فرم است. این روش اغلب برای بیمارانی استفاده می شود که:

  • کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده اند
  • به تازگی زایمان کرده اند
  • از ظاهر شکم خود ناراضی هستند
  • زخم‌ هایی از جراحی قبلی داشته باشند که باعث خجالت کشیدن آنها شود

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا در مورد مزایای اصلی که این بیماران با جراحی پلاستیک شکم دریافت می کنند اطلاعات بیشتری بدست آورید!

جراحی پلاستیک شکم خود را به دست تیم جراحان پلاستیک متخصص کلونا (Kelowna) بسپارید.

در مرکز جراحی پترسون (Peterson Surgery)، تیم جراحان پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره ما می‌ توانند برای شما یک عمل جراحی پلاستیک شکم ارائه کنند که مطابق با بدن و نیازهای شما باشد. علاقه مند به یک جراحی زیبایی متفاوت هستید؟ ما می توانیم توصیه ها و پیشنهادات تخصصی را برای کمک به شما در مسیر جراحی پلاستیک ارائه دهیم.

آیا می خواهید در مورد خدمات جراحی زیبایی ما بیشتر بدانید؟

اگر فکر میکنید شما هم یکی از افرادی هستید که نیاز به جراحی پلاستیک شکم دارید، میتوانید در این مقاله درمورد نحوه انجام عمل ابدومینوپلاستی در تهران بیشتر بخوانید.

6 مورد از بهترین مزایای جراحی پلاستیک شکم!

احتمالا در مورد عمل جراحی پلاستیک شکم چیزهایی شنیده‌ اید، اما ممکن است کاملا ندانید که این عمل چه مزایایی دارد. از طریق نام جراحی، می توانید حدس بزنید که این عمل با بهبود ظاهر شکم شما ارتباط دارد. با این حال، این عمل بسیار بیشتر از یک جراحی زیبایی است. علاوه بر زیباتر کردن ظاهر شما، عمل جراحی پلاستیک شکم فواید متعدد دیگری نیز دارد!

1. بهبود ظاهر

برای اکثر خانم ها، این دلیل اصلی انتخاب جراحی پلاستیک شکم است. جراحی ابدومینوپلاستی به طور چشمگیری ظاهر شکم شما را با تغییر دادن فرم بدن به ظاهر دلخواه شما تغییر می دهد. پس از عمل، بیماران از دیدن شکمی سفت تر و صاف تر که متناسب با وزن و اندام طبیعی آنها است خوشحال می شوند. اگر بعد از بارداری یا یک کاهش وزن قابل توجه، با بدن خود دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است عمل جراحی پلاستیک شکم همان چیزی باشد که برای اطمینان یافتن از زیبایی ظاهر بدن خود به آن نیاز دارید.

2. بهبود وضعیت بدن

یک اپیدمی خاموش در حال حاضر در سراسر جامعه ما اتفاق می افتد. به دلیل مشاغل متمرکز بر پشت میز و همچنین افزایش کلی وزن و کاهش فعالیت ناشی از همه‌ گیری کووید-۱۹، نرخ مشکلات پزشکی مربوط به وضعیت بدنی به شدت در حال افزایش است. در حالی که جراحی پلاستیک شکم یک روش استاندارد برای بهبود وضعیت بدن نیست، اما قطعا یک عمل سودآور است. همانطور که عضلات مرکزی شکم سفت می شوند، کمر و ستون فقرات شما نیز بهتر توسط این ماهیچه ها حمایت می شوند و فشار روی بقیه بدن شما کاهش یافته و وضعیت شما بهبود می یابد.

3. تسکین کمردرد

داشتن وضعیت بدنی خوب به نشست و برخاست شما کمک می کند، اعتماد به نفستان را افزایش می دهد و ظاهر شما را بهبود می بخشد. با این حال، یک مزیت دیگر برای بهبود وضعیت بدنی ناشی از تسکین کمردرد است. همانطور که قبلا ذکر شد، مسائل پزشکی مرتبط با وضعیت بدن، مانند برآمدگی یا فتق دیسک، در حال افزایش است. با بهبود وضعیت بدنی خود، می توانید خطر ابتلا به بیماری های کمر را کاهش دهید یا از بدتر شدن شرایط فعلی آن جلوگیری کنید و در نتیجه کمردرد خود را تسکین دهید.

4. درمان فتق

فتق یکی از دردناک ترین آسیب هایی است که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. اگر از نوع خاصی از فتق (فتق شکمی) رنج می برید، عمل جراحی پلاستیک شکم می تواند علاوه بر ترمیم فتق، گزینه ای برای کاهش درد و جلوگیری از عود کردن مجدد آن باشد. با سفت کردن ماهیچه های شکم و تقویت دیواره شکم از طریق ابدومینوپلاستی، می توانید با جلوگیری از شکستن بافت دیواره شکم، عود فتق شکمی را کاهش دهید.

روش جراحی پلاستیک شکم روش مناسبی برای ترمیم فتق شکمی نیست. با این حال، هنگامی که با جراحی ترمیم فتق ترکیب شود، می تواند به طور موثری از بازگشت فتق جلوگیری کند.

5. ورزش کردن آسان تر

آیا زمانی ورزشکار بودید؟ آیا زمانی از نظر بدنی فعال بودید، اما شغل یا بارداری شما مانع از انجام فعالیت هایتان شده است؟ اگر شما هم مانند بسیاری از زنان دیگر چنین وضعیتی دارید، ممکن است ورزش کردن و از بین بردن چربی شکم برایتان دشوارتر شده باشد. با یک شکم تازه فرم یافته، انجام فعالیت هایی که قبلا خیلی دوست داشتید، کم زحمت و لذت بخش تر می شوند. با داشتن شکم سفت‌ تر و وزن کمتری که در نتیجه عمل جراحی پلاستیک شکم ایجاد می‌ شود، حفظ وزن بسیار آسانتر از قبل از جراحی خواهد بود.

6. از بین بردن جای زخم سزارین

اگر شما یکی از هزاران زنی هستید که تحت عمل سزارین قرار گرفته اند، ممکن است زخم های ماندگاری داشته باشید که شما را آزار می دهند. در جراحی شکم، جای زخم های قدیمی شما از سزارین یا با برداشتن پوست شل حذف می‌ شوند، یا با جای زخم‌ های جدید ناشی از عمل جراحی پلاستیک شکم ادغام می‌ شوند. هنگامی که جای زخم های قدیمی در برش های ابدومینوپلاستی ادغام شوند، احتمال بهبود مناسب و ناپدید شدن آنها افزایش می یابد.

جمع بندی

ابدومینوپلاستی که معمولا به آن “جراحی زیبایی شکم” می گویند، روشی برای کاهش پوست و چربی اضافی اطراف شکم و تقویت عضلات دیواره شکم است. ابدومینوپلاستی به روشی محبوب برای کمک به بیماران جهت برداشتن بافت اضافی شکم پس از یک کاهش وزن قابل توجه، یا به عنوان یک روش کمکی تبدیل شده است.

عمل‌های ترمیمی و زیبایی پیچیده و سخت هستند. اما با وجود دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست.

اگر می‌خواهید که زیبایی را به خود هدیه دهید، این کار را به دکتر کامبیز ایزدپناه بسپارید. آقای دکتر ایزدپناه تمامی دوره‌های مرتبط با عمل‌های ترمیمی و زیبایی را گذرانده است و از ابتدای تصمیم شما، تا پایان جراحی و گرفتن نتیجه در کنار شما خواهد ماند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.