اوریفلیم برندی که در ایران هم محبوب شد!

0
رپورتاژ

این روزها افراد زیادی به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف استفاده می‌کنند. در تمام عرصه‌ها پیشرفت تکنولوژی سبب افزایش رفاه و آسایش مردم شده است. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که استارت تولید این محصولات از چه زمانی زده شده است و برندهای مطرح در این زمینه کدام‌ها هستند؟ برای اینکه شما بتوانید محصول آرایشی و بهداشتی باکیفیتی تهیه کنید، لازم است اطلاعات جامعی داشته باشید. شما در این مطلب با یکی از برندهای پرآوازه در این حوزه، یعنی برند اوریفلیم بیشتر آشنا می‌شوید.

معرفی برند اوریفلیم

حدود 60 سال پیش برادران آف‌.یوکنیک به دنبال خلق آرزوهای خود در کشور سوئد بودند که ایده تولید محصولات بهداشتی پوست در ذهنشان جرقه زد. آنها برای پیشبرد اهداف خود از بن هلستن نیز کمک گرفتند. این افراد در رسیدن به موفقیت سختی‌های زیادی را متحمل شدند، به طوری‌که در عرضه ابتدایی نتوانستند مشتریان زیادی جذب کنند؛ البته یکی از دلایل این شکست جنگ ضد ویتنام بود.

ایده کارآفرینی گره فروش محصولات آرایشی و بهداشتی را باز کرد. برادران سوئدی افرادی را برای فروش این محصولات استخدام کردند تا به خانه‌های مردم بروند و مزایای آنها را رودرروی بانوان و آقایان مطرح کنند. مردم با آگاهی از خواص این محصولات علاقه‌مند به استفاده از آنها شدند. چندی طول نکشید که در سراسر جهان محصولات اوریفلیم به شهرت فراوانی رسیدند. خوشبختانه این محصولات این روزها در بازارهای ایران نیز عرضه می‌شوند و هر فرد می‌تواند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه کند.

ویژگی‌های محصولات Oriflame

اگر گشتی در بازار بزنید، با برندهای مختلفی آشنا می‌شوید که ممکن است توجه شما را جلب کنند. با گسترش کرم‌ها و آبرسان‌ها محصولات نامرغوبی نیز وارد بازار می‌شوند که برخی افراد با استفاده از آنها دچار مشکلات پوستی مانند آلرژی و … می‌شوند. به همین دلیل بهتر است به هر برندی توجه نداشته باشید و از مارک‌های اصلی خرید کنید.

اوریفلیم با بیش از 50 سال سابقه باکیفیت‌ترین مواد آرایشی و بهداشتی را به سراسر دنیا توزیع می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها استفاده از مواد گیاهی در تولید انواع محصولات است. به این معنا که این محصولات بر پایه گیاه هستند و در تمام تولیدات از مواد طبیعی استفاده می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا شما هر نوع پوستی داشته باشید، آلرژی و حساسیت به سراغتان نیاید.

کمپانی اوریفلیم برای معطر کردن تمام تولیدات خود از گیاهان خوشبو استفاده می‌کند. اغلب برندها از مواد شیمیایی برای این کار بهره می‌برند و خیلی سریع پوست افراد حساسیت نشان می‌دهد. هیج مواد سرطان‌زا و پارابنی در تولیدات این کمپانی به کار برده نمی‌شود و همین مسائل دست به دست هم داده تا در سراسر دنیا به تمام محصولات این برند اعتماد شود.

افتخارات برند Oriflame

اگر بخواهیم به بزرگی این کمپانی اشاره کنیم، باید بدانید که این شرکت بیش از 2 میلیون مشاور همکار در کل دنیا دارد. در 61 کشور دنیا به صورت مستقیم تولیدات این شرکت به فروش می‌رسد. شاید برایتان جالب باشد که بیش از 100 میلیون کاتالوگ به زبان‌های مختلف در سراسر جهان نشر شده است. در 5 کشور سوئد، روسیه، لهستان، چین و هند کارخانه‌های بزرگی تاسیس شده‎‌اند و همگی به تولید انواع محصولات Oriflame مشغول هستند. تمام محصولات این شرکت دوستدار محیط زیست هستند و همین مسئله باعث محبوبیت این برند شده است.

محصولات اوریفلیم را از کجا بخریم؟

اگر شما نیز به دنبال خرید محصولات زیبایی و بهداشتی هستید، بدون شک مشتاق شده‌اید تا از کرم‌ها و آبرسان‌های Oriflame تهیه کنید. حال نکته مهم این است که آیا می‌توان به هر مرجعی اعتماد کرد؟ حتما مطلع هستید که اجناس فیک دائم به بازار تزریق می‌شوند. برای اینکه به دام این اجناس نیافتید، باید خرید خود را از یک مرجع معتبر و مطمئن انجام دهید.

یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی آنلاین در کنار فروشگاه‌های همچون رژا شاپ و دیجی کالا، فروشگاه شیکسانا است که با عرضه محصولات باکیفیت توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. شما با خرید اوریفلیم از این سایت خیالتان از اصالت کالا و مناسب‌ترین قیمت راحت خواهد بود.

جمع بندی

از پرفروش‌ترین محصولات حال حاضر در کشور، اجناس آرایشی و بهداشتی است که برندهای مختلفی در تولید آنها فعالیت دارند. به دلیل اهمیت نحوه تولید و متریال‌های اولیه این محصولات، همه افراد به دنبال باکیفیت‌ترین هستند. شما در این مطلب با برترین برند در این زمینه، یعنی برند اوریفلیم آشنا شدید. بارزترین مزیت تولیدات این کمپانی این است که همگی بر پایه گیاه هستند و برای پوست ضرری ندارند. شناخت یک مرجع معتبر برای تهیه این اجناس بسیار مهم است تا شما به دام افراد متقلب نیافتید.

یک مرجع امن و مطمئن برای تمام ایرانیان سایت Shixana.com است تا در صورت نیاز بتوانند محصولات آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن مورد نظر خود را با خیالی آسوده تهیه کنند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.