بهترین فیلم های مهدی پاکدل به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. مدت ها در عرصه تدوین و طراحی پوستر فعالیت کرد بطوریکه در سال 1385 به عنوان یکی از سه گرافیست فستیوال تصویر معرفی شد. با نمایش تئاتر در سال 1376 پا به عرصه بازیگری نهاد. حضور در سینما را از سال 1379 با فیلم آبی آغاز کرد. در سال 1381 با سریال با من بمان در قاب تلویزیون ظاهر شد. به واسطه حضورش در سریال اولین شب آرامش بیشتر شناخته شد. پاکدل در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی مصائب دوشیزه، محمد رسول الله، ماجرای نیمروز، تنگه ابوقریب، چهارراه استانبول، سریال های ما چند نفر، بی گناهان، ستایش، کیمیا و مجموعه های نمایش خانگی شام ایرانی، وقت خواب، هم گناه و جیرانحضور داشته است. انتشار آلبوم موسیقی در انعکاس کوچه های خیس و کارگردانی، نویسندگی و طرح اولیه داستان فیلم فردا از دیگر فعالیت های هنری او هستند.

سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال هم گناه

هم گناه (همگناه) به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد.همچنین فیلمنامه «هم گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد،عصر یخبندان، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در “هم گناه” پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی،هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی به ایفای نقش می پردازند. ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهارراه استانبول

بهمن و احد تولیدی ورشکسته ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران فراری هستند. احد قصد دارد با لادن ازدواج کند، اما پدر لادن ناراضی است. لادن نزد احد می رود و احد او را در یکی از طبقات پلاسکو پنهان کرده و در را روی او قفل می کند….

فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مرتضی چمنی، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، مهدی پاکدل و مسعود کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه کاغذی

فیلم خانه کاغذی داستان امیرعلی ابراهیمی روزنامه نگار کنارکشیده و دخترش سارا می باشد که او هم روزنامه نگار است . با بازگشت مینو که روزگاری او و امیر علی عاشق هم بوده اند و شنیدن واقعیت درباره دلایل رفتن او، امیرعلی مجاب می شود دوباره به کار برگردد . از سوی دیگر سارا ….

فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل، ثریا قاسمی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجرای نیمروز 1

در سال های اول انقلاب، بعد از برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری، سازمان مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در کشور کردند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات و سپاه با همکاری هم به دنبال دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

فیلم ماجرای نیمروز 1 به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افسون معبد سوخته

فیلم تئاتر «افسون معبد سوخته» داستان زن شمن تنهایی را روایت می کند که در معبدی کهنه و پوسیده به مراقبه مشغول است. یک شب زنی به همراه کارآموز جوانش به معبد می آیند. شمن ابتدا آن دو را به درون راه نمی دهد، اما با شنیدن راز ورود معبد، آن ها را می پذیرد و …

فیلم افسون معبد سوخته به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ و مهدی پاکدل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نرگس مست

«نرگس مست» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1395 است. «سیدجلال الدین دری»کارگردانی و نویسندگی نرگس مست را به عهده داشته که اولین تجربه بلند سینمایی اش است. در این فیلم بازیگرانی چون میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری و … به ایفای نقش پرداخته اند. نرگس مست داستان یک سازنده ساز قدیمی را روایت می کند که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن استادان می شنویم.

فیلم نرگس مست به کارگردانی سیدجلال الدین دری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، نگار عابدی، هستی فرحی و مهدی فرجوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گاهی

فیلم گاهی ، داستان سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می شوند و…

فیلم گاهی به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محمد رسول الله

فیلم ایرانی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی داستان زندگی پیامبر اسلام و بشارت آمدن پیامبری در ادیان دیگر از زمان قبل از تولد پیامبر و دوران جاهلیت تا 12 سالگی پیامبر است….

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، محسن تنابنده، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، پانته آ مهدی نیا، نسرین نصرتی و صادق هاتفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرواز در دایره حضور

این مستند درباره زندگی احمد شاملو شاعر بزرگ کشورمان با حضور بزرگانی از جمله همسرش آیدا شاملو که بارها در اشعارش به او اشاره کرده است.

فیلم پرواز در دایره حضور به کارگردانی مختار شکری پور در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم شهرام ناظری، آیدا کیخایی، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی و علی سرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تمشک

حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه رحم اجاره ای بچه دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است….

فیلم تمشک به کارگردانی سامان سالور در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان و سمیرا حسن پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فردا

فیلم فردا ، داستان دختری را روایت می کند که به عکاسی علاقه دارد و همراه با مادرش راهی سفری برای عکاسی می شود و اتفاقاتی برای او پیش می آید که….

فیلم فردا به کارگردانی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صادق صفایی، علی دهکردی، امیر رضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، علیرضا شجاع نوری، ستاره اسکندری و محمدرضا علیمردانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجراهای اینترنتی

«ماجراهای اینترنتی» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت محصول سال ۱۳۸۳ است. داستان درباره مه رو، دختربچه پرورشگاهی است که خانواده اش را در حادثه زلزله از دست داده، از طریق اینترنت، پدربزرگش را می یابد و به روستا نزد آن ها می رود. در آن جا متوجه می شود که چند زمین خوار با خرید زمین، روستاییان را آواره شهرها می کنند. مه رو به همراه خانم معلم و بعضی اهالی روستا در صدد مقابله با این جریان برمی آیند.

فیلم ماجراهای اینترنتی به کارگردانی حسین قناعت در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهاره رهنما، مریم بوبانی، شهرام قائدی، رابعه اسکویی، مهدی پاکدل و محمدرضا صمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماهی ها عاشق می شوند

مردی به نام عزیز برای تملک و فروش مایملک پدری خود به کشور باز می گردد. اما با آتیه دختری که قبل از سفر به او علاقه داشته روبرو می شود. در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که غیرقابل پیش بینی است.

فیلم ماهی ها عاشق می شوند به کارگردانی علی رفیعی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، گلشیفته فراهانی، مریم سعادت، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، سیامک صفری، مهدی پاکدل، سینا رازانی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آبی

دختر جوانی به نام مهتاب در خیابان با ماشین مسافرکشی به نام ارسطو تصادف کرده و فرار می کند. ارسطو با کمک دوستش ماشین مهتاب را پیدا می کند و بعد تکه تکه کردن آن را به مهتاب نشان می دهد. حالا مهتاب برای تلافی کار او …

فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، بهرام رادان، حسن جوهرچی، اسماعیل شنگله، پوراندخت مهیمن، آزیتا لاچینی، شیلا خداداد، مهدی پاکدل و آرام جعفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.