7 استایل مناسب مهمانی در پاییز و زمستان

0

رپورتاژ

اکنون که در فصل زمستان هستیم استفاده از لباس‌های باز برای جشن‌ و مهمانی‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم و لباس‌هایی را بپوشیم که بیش از لباس‌های باز، زیبا و شیک باشد. ما چند پیشنهاد عالی برای این زمستان داریم.

چند لایه لباس گرم

لباس‌های گرم اما فانتزی می‌توانند برای یک زمستان سرد و مهمانی آخر شب جذاب باشند. سارافون کوتاهی، دقیقا بالای زانو، یک چکمه بلند، دستکش‌های کلاسیک بلند تا روی آرنج و یک خز برای دور بدنتان. چیزی شبیه به بازیگران هالیوودی است. این استایل برای یک جشن مجلل عالی است اما تاکید می‌کنیم اگر جشن درون یک سالن سر پوشیده برگزار می‌شود بهتر است لباس‌های شما چندان گرم نباشند. احتمالا آب پز خواهید شد. چند لایه پوشیدن این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی زمانی که احساس گرما کردید لباس‌های اضافه را در آورید تا راحت‌تر نفس بکشید. بوت بلند همیشه زیبا و خاص است. جنس‌های جیر برای زمستان مناسب‌تر هستند. بوت‌های جورابی که به راحتی تا بالای زانو کشیده می‌شوند زیبایی پاهای شما را به خوبی نشان می‌دهند و البته نقص‌های‌تان را پنهان خواهند کرد.

پلیور برای جشن

بپذیرید که می‌توانید پلیورها را با دامن کوتاه ست کنید. یک پیراهن کش باف ضخیم کرم رنگ به همراه دامن قهوه‌ای سوخته را امتحان کنید. دامن‌های ماکسی و میدی گشادتر هم به همراه ژاکت دکمه دار و یک تاپ زیبا هستند. لباس‌های فرانسوی را امتحان کنید و برای متعادل کردن ظاهر از یک کمربند استفاده کنید. اگر می‌خواهید موهای خود را آرایش نکنید و مدل خاصی در نظر ندارید از یک کلاه فرانسوی استفاده کنید. کلاه فرانسوی و یک دستکش کوتاه مشکی رنگ یک استایل کلاسیک و دیدنی برای شما خواهد بود. زمانی که از لباس‌های بافتنی و گرم استفاده می‌کنید و به جشن می‌روید احتمالا عرق خواهید کرد و این طبیعی است. می‌توانید از لباس‌های کمتری استفاده کنید اما همزمان هم می‌توانید از بادی اسپلش و عطر زنانه استفاده کنید. انواع عطر زنانه اصل به خوبی بوی بد بدنتان را می‌گیرد. عطری با ماندگاری بالا بخرید که قیمت مناسب داشته باشد.

هودی و شورتک

شب نشینی را می‌توانید کمی ساده‌تر برگزار کنید. شب‌هایی که کنار دوستان خود هستید از هودی و شورتک استفاده کنید. این استایل مورد علاقه بیشتر نوجوانان و حوانان است و می‌توانی از این استایل به عنوان یک استایل روزمره نیز استفاده کنید. لباس‌هایی ساده و راحت که باعث گرم شدن بیش از اندازه بدنتان نخواهد شد. آن را با یک ونس ست کنید. نیم بوت و کتانی‌های ساده هم کاربرد دارند. این استایل اسپرت را می‌توانید به اکسسوری‌هایی مانند ساعت‌ تکمیل کنید. ساعت مچی از اکسسوری‌هایی است که انواع مختلف و قیمت‌های متنوعی دارد. مدل های ارزان ساعت مچی اسپرت و کامپیوتری با رنگ‌های جیغ برای استایل اسپرت شما مناسب هستند.

کت و شلوار

کت‌های بلند بپوشید. کت بلند لباسی زیبا برای زمستان و جشن‌های آن است. یک کت تا زیر باسن و شلوارک همرنگ آن با پاشنه بلند عالی است. رنگ نخودی یا صورتی کثیف برای کت مناسب است و می‌توانید از کفش پاشنه‌دار ورنی قرمز رنگ استفاده کنید. جنس پارچه فاستونی و گاباردین برای کت مناسب است. اگر می‌خواهید کت خود را بدوزید بهتر است پارچه درستی را انتخاب کنید. می‌توانید به جای شلوارک کوتاه یا شورتک از شلوار بلند استفاده کنید. کت و شلوار بهترین و شیک‌ترین لباس برای زمستان است. شما می‌توانید از پارچه سفید برای برای دوخت بلوز زیر کت استفاده کنید.

جین و بافت

شلوار جین آبی مورد علاقه همه ماست. در کم اکثر ما یک جین آبی جذب پیدا می‌شود که بسیار به آن علاقه داریم و بدنمان را زیبا نشان می‌دهد. استفاده از یک بافت جذب یقه اسکی که داخل شلوار بزنید به همراه یک کمربند باریک، استایل مناسب مهمانی است. برای یک دورهمی ساده نیازی نیست که ولخرجی کنید و لباس‌های سنگ دوزی شده بپوشید. این استایل را می‌توانید با مدل‌های مختلف بافت بپوشید. شما همچنین در انتخاب نوع کفش آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. نیم بوت‌های آج دار پا را باریک و خوش فرم نشان می‌دهد؛ همچنین کفش پاشنه دار همیشه یک نمونه عالی برای خانم‌های ظریف و خوش استایل است. رنگ‌های فانتزی مانند زرد لیمویی و صورتی بیشتر برای تابستان طرفدار دارند و برای زمستان تناژ‌های گرم و عمیق مانند یشمی، زرشکی و قرمز جایگزین‌های بهتری برای رنگ کفش هستند.

استایل مینیمال و استایل مونوکروم زمستانی

لباس‌های مینیمال و مونوکروم برای مهمانی‌های ساده‌تر کاربردی هستند. زمانی که حوصله تجملات و لباس‌های پر زرق و برق را ندارید یک پیراهن سفید ساده با یک شلوار پارچه‌ای کرم رنگ بپوشید. یک پلیور نازک را به گونه‌ای بپوشید که لباس سفیدتان از زیر معلوم باشد. ونس سفید بپوشید و یک کت کرم رنگ بلند به عنوان بالا پوش به همراه خود داشته باشید. استایل مونوکروم یا استایل تک رنگ هم می‌تواند شیک باشد. اگر یک استایل کامل شامل شلوار، بلوز، کت، کیف و کفش از یک رنگ دارید می‌توانید مونوکرم بپوشید. استایلی شیک و امروزی که البته مورد پسند برای همه نیست اما شما می‌توانید امضای شخصی خود را برای استایلتان داشته باشید و هرچه بیشتر زیبا باشید.

کت خز

اگر به یک جشن بسیار مجلل دعوت شده‌اید باید کت پوست خود را از کمد خارج کنید و یک استایل برای آن بچینید. لباس‌های شب می‌توانند زیبا باشند اما برای اینکه بتوانید متفاوت باشید کت و دامن و یک جوراب شلواری زنبوری را امتحان کنید. کت و دامن ست یک استایل کلاسیک است اما شما می‌توانید از یک ایده جدید استفاده کنید. یک دامن توری و عروسکی پفکی به همراه یک تاپ کرم رنگ با آستین‌های کوتاه پفکی. هرکسی از دیدن این لباس‌ها به تن شما هیجان زده خواهد شد. اکسسوری‌های زیبای خود را استفاده کنید و کفش پاشنه دار قرمز رنگ بپوشید. شک نکنید که با این لباس‌ها شما ستاره هر مهمانی خواهید شد.

در حقیقت لباس پوشیدن برای جشن‌های زمستانی چندان سخت و پیچیده نیست و شما می‌توانید با هر آیتمی لباسی جذاب برای مهمانی داشته باشید.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5