فیلم کلاسیک قاتلین پیرزن را ببینیم – The Ladykillers 1955

0

فیلم قاتلین پیرزن یک فیلم کمدی سیاه کلاسیک بریتانیایی است که در سال 1955 اکران شد. این فیلم به کارگردانی الکساندر مک‌کندریک و نویسندگی ویلیام رز ساخته شد.

داستان کلی فیلم در مورد گروهی از تبهکارانی است که اتاقی را در خانه یک زن مسن به عنوان بخشی از نقشه سرقت اجاره می‌کنند. از جمله بازیگران نقش جنایتکار می‌توان به الک گینس و پیتر سلرز اشاره کرد. آنها در حالی که مخفیانه نقشه‌ای برای سرقت می‌کشند، خود را به عنوان نوازنده جا می‌زنند.

این فیلم به خاطر دیالوگ های شوخ‌طبعانه و هوشمندانه و بازی های به یاد ماندنی بازیگرانش شاخص است. بازی الک گینس، در نقش پروفسور مارکوس، رهبر باند جنایتکار، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

فیلم قاتلین پیرزن اغلب به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی بریتانیایی در تمام دوران در نظر گرفته می‌شود. البته همان طور که می‌دانید بعدها در سال 2004 این فیلم با بازی تام هنکس بازسازی شد.

الک گینس در فیلم موفق شده که درام و کمدی را با هم ترکیب کند. تبدیل شدن او به استادی عجیب و غریب موسیقی، که مخفیانه یک جنایت را سازماندهی می کند، سوزه جالبی است.

بازیگران مکمل، از جمله پیتر سلرز، هربرت لوم، و سیسیل پارکر، همگی بازی‌های درخشانی ارائه می‌دهند که ارزش کلی کمدی فیلم را افزایش می‌دهد.

تضاد بین مقاصد جنایتکارانه باند و تلاششان برای تقلید یک گروه موسیقی منبع خنده دائمی تان هنگام تماشای این فیلم می‌شود. تعامل بین تبهکاران و صاحبخانه سالخورده، خانم ویلبرفورس با بازی کیتی جانسون، در مرکز کمدی فیلم قرار دارد. تصویری که جانسون از خانم ویلبرفورس خوش قلب و در عین حال غافل به تصویر می کشد بسیار عالی است.

فیلم قاتلین پیرزن در درجه اول یک کمدی است، اما به موضوعات اخلاقی، عدالت، و تضاد بین دنیای جنایتکاران و زندگی عادی و روزمره نیز می‌پردازد و حتی در بعضی لحظات همدردی با این گروه را در شما برمی‌انگیزد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.