این عینک آفتابی می‌تواند عکس و ویدیو بگیرد و به طور مستقیم و زنده روی فیسبوک، یوتیوب و اینستاگرام ارسال می‌کند

0

عینک آفتابی Spectacles را به یاد دارید که قابلیت ضبط ویدیو داشت و قرار بود یک محصول انقلابی بزرگ باشد ولی به شکست منجر شد؟

حالا یک شرکت دیگر دوباره می‌خواهد همان ایده را دوباره وارد بازار کند. عینک‌های هوشمند و آفتابی ACE Eyewear همان مفهوم عینک‌های Spectacles را دنبال می‌کنند اما این بار علاوه بر ذخیره عکس و ویدیو؛ می‌توانند این محتو را به طور مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

عینک‌های ACE Eyewear می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن موبایل؛ عکس و کلیپ‌های ویدیویی رکورد شده را روی فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب ارسال کنند.

شرکت Acton سازنده عینک‌های ACE Eyewear است. این شرکت در بازار اسکیت‌های الکتریکی یک برند شناخته شده است. این شرکت می‌گوید، عینک‌های ACE Eyewear می‌توانند عکس‌های ۸ مگاپیکسلی بگیرند و ویدیوهایی با کیفیت HD ضبط کنند.

در انتظار استوری‌های زنده اینستاگرام

دوربین درون این عینک‌های آفتابی از زاویه و نمای کامل ۱۲۰ درجه‌ای سود می‌برد و کاربران با فشار دادن کلید شاتر سمت چپ بالای عینک می‌توانند اقدام به عکس‌برداری یا شروع فیلم‌برداری کنند.

باتری این عینک به شما اجازه می‌دهد ۱.۵ ساعت فیلم رکورد کنید یا ۸۰ ساعت در حالت آماده به کار باشید. این عینک ۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی عکس و فیلم دارد و ضدآب و ضدگردو‌غبار است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این عینک‌ها کاربردی‌تر شوند و کاربران بتوانند در یک مراسم یا جشنواره تمام مدت و تحت هر شرایطی عکاسی یا فیلم‌برداری کنند.

کادر فیلم‌های عینک‌های ACE Eyewear مستطیلی و طبیعی‌تر از عینک‌های Spectacles است و یک کاربر می‌تواند یک ویدیوی زنده ۴۰ دقیقه‌ای بگیرید. در حالی که با عینک‌های Spectacles نها ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای گرفته می‌شد. همین‌طور؛ کاربران می‌توانند ۹۰ دقیقه ویدیوی HD ضبط کنند.

شرکت Acton می‌گوید روی این محصول از پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز استفاده شده است و تمام عکس‌ها و ویدیوها با یک اپلیکیشن مدیریت و به اشتراک گذاشته می‌شوند.

به نظر می‌رسد این عینک‌ها با استفاده از تجربه ناموفق Spectacles؛ بهتر و عملیاتی‌تر ساخته شده‌اند و برای استوری‌های اینستاگرام یا عکس‌های جذاب و هیجان‌انگیز سوژه جذابی باشند.

این عینک‌های به قیمت ۹۹ دلار از هم‌اکنون قابل پیش‌خرید هستند. البته؛ قیمت اصلی آن‌ها ۱۹۹ دلار است که در پیش‌خرید ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود. عینک‌های پیش‌خرید در ماه آوریل به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

احتمالا با شروع نمایشگاه CES، اطلاعات و جزییات بیشتری درباره چگونگی کار عینک‌های ACE Eyewear منتشر می‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5