کرج تبلیغ ، بانک آنلاین مشاغل کرج

0

رپورتاژ

کرج تبلیغ با معرفی مشاغل استان البرز ، اطلاعاتی را بصورت مدون و کامل به اطلاع مخاطبانی که به دنبال این مراکز در محدوده مکانی خود هستند ، می‌رساند .

توسعه‌ی شهرها طی دو دهه‌ی اخیر باعث شده تا در بسیاری از روندهای زندگی شهری تغییر ایجاد شود. افزایش ترافیک ، بزرگ شدن شهرها و افزایش جمعیت باعث شده تا الگوی زندگی بشر در بسیاری از موارد تغییر کرده و نیازهای جدیدی پدیدار شوند . نیاز به تبلیغات اینترنتی کسب و کار در این دوره به شدت حس میشود . در گذشته کتاب‌های مرجع قطور با عنوان بانک‌های اطلاعاتی مشاغل وجود داشتند که حاوی فهرست هایی در رابطه با کسب ‌و کارهای فعال در یک شهر یا در شاخه ی شغلی خاصی بوده اند .

در زمان حاضر استارتاپ های فراوانی به سمت گردآوری بانک‌های اطلاعاتی مشاغل روی آورده اند. وبسایت کرج تبلیغ مفتخر است که به طور اختصاصی در محدوده ی شهر کرج ، فهرست جامعی از مشاغل فعال در تمامی اصناف و همچنین در کلیه ی مناطق استان البرز را در اختیار شهروندان گرامی قرار بدهد .

بانک اطلاعاتی کرج تبلیغ

به نقل از ویکی پدیا کرج به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین شهر های مهاجرپذیر ایران است ؛ به همین دلیل به آن لقب « ایران کوچک » داده شده است . اکثر کسب و کار های نوپا در این شهر قابلیت رشد و ارتقای قابل توجهی را دارند و همین موضوع ، نیاز به دیده شدن و معرفی آنها در این عرصه ی پر رقابت مشاغل را میطلبد .

وبسایت کرج تبلیغ به صاحبان مشاغل این امکان را میدهد تا به بهترین و جامع ترین صورت ممکن به معرفی شغل و خدمات خود بپردازند .

پربازدیدترین بانک اطلاعات مشاغل

کرج تبلیغ کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است و اطلاعات کاملی از کسب ‌و کارهای فعال در استان البرز را گردآوری کرده و بصورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است . آمارها نشان می‌دهد که وبسایت کرج تبلیغ با رنک الکسا ی ۲۷۰۰ ، با بیش از ۲۰ هزار شغل ثبت شده و بیش از یک میلیون بازدید ماهیانه پر بازدید ترین بانک مشاغل کرج محسوب شده و سعی بر این داشته است تا با طراحی ساختاری ساده و کاربر پسند به سهولت استفاده ‌ی کاربر از سایت کمک کند.

مشاغل در کرج تبلیغ بصورت دسته‌ بندی شده در دسترس کاربران هستند ، بطوریکه می‌توان از میان ۱۴ دسته‌بندی مختلف ، مشاغل ثبت شده را مشاهده کرد . تعداد ۲۶۵ گروه شغلی در وبسایت کرج تبلیغ معرفی شده اند . پس از انتخاب دسته‌بندی ، می‌توان بر روی گروه شغلی مورد نظر کلیک کرد. با انتخاب گروه مورد نظر ، می‌توان تمامی مشاغل و کسب و کارهای ثبت شده در آن زمینه را به تفکیک مناطق و خدماتشان مشاهده نمود .

برای مثال تصور کنید که به دنبال مرکز مشاوره خوب در کرج هستید . ابتدا باید از میان ۱۴ دسته‌بندی مختلف ، دسته ” پزشکی و سلامت ” را انتخاب کنید . سپس گروه های مختلف در این زمینه برای شما نمایش داده می‌شوند . این گروه ها شامل مواردی نظیر : پزشک متخصص ، دندانپزشکی ، مراکز روانشناسی و مشاوره ، مراکز کاردرمانی و … می باشند . با توجه به اینکه به دنبال مراکز مشاوره و روانشناسی کرج هستیم ، بر روی آن کلیک می‌کنیم و نام تمامی روانشناسان شهر کرج به تفکیک منطقه نمایش داده می‌شود.

کاربر میتواند بر اساس خدمات مورد نیاز و همچنین منطقه مورد نظر خود ؛ مشاور ، پزشک ، بهترین کلینیک زیبایی کرج و یا … را انتخاب کند و توسط شماره تلفن لینک شده با آن مرکز تماس بگیرد.

وبسایت کرج تبلیغ برای بیشتر دیده شدن مراکز و مجموعه های ثبت شده در گروه های شغلی خود ، اینستاگرام ، تلگرام و وبسایت مجموعه ها را به صفحات اختصاصی آنها لینک کرده و در این زمینه هم به بازخورد بهتر صاحبان مشاغل اندیشیده است .

کرج تبلیغ سعی بر آن داشته است تا در کنار امکان نمایش مشاغل ، ثبت نظرات کاربران را نیز بگنجاند تا به این ترتیب کاربران در صورت جستجو برای اهداف مختلف ، بتوانند از تجربیات دیگران نیز استفاده بنمایند.

وبسایت کرج تبلیغ امتیاز ویژه دیگری را برای صاحبان مشاغلی که معرفی و تبلیغات شغل خود را به این وبسایت سپرده اند ، در نظر گرفته است. طراحی بنر متحرک (GIF  )  و قرار دادن این بنر ها در بالای صفحه ی گروه شغلی مورد نظر کمک شایانی به دیده شدن این مشاغل توسط کاربر کرده است.

به طور مثال در جستجوی لیست دندانپزشکی خوب در کرج ، صفحه دندانپزشکی کرج را مشاهده میکنید ؛ در بالای این صفحه بنر های تبلیغاتی دندانپزشکان برتر کرج قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن ها وارد صفحه اختصاصی آنها میشوید و به لیست خدمات ، آدرس ، لوکیشن ، تصاویر و شماره تلفن های آنان دسترسی پیدا میکنید .

 

نویسنده : فرانک موسوی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5