از سال آینده با پی‌پال ارزهای دیجیتالی خرید و فروش کنید

0

پی‌پال با همکاری شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی Paxos از سال ۲۰۲۱ به کاربران اجازه می‌دهد ارز دیجیتالی خرید، نگهداری و فروش کنند. همین‌طور، کاربران پی‌پال می‌تواند از ۲۶۰ میلیون فروشگاه در سطح کشور ایالات متحده با ارزهای دیجیتالی خرید آنلاین داشته باشند.

فعلا این سرویس پی‌پال در سطح کشور امریکا است ولی سریعا سایر کشورها به آن افزوده می‌شوند. پشتیبانی پی‌پال از رمزارزها و تسهیل خرید و فروش یا استفاده از آن‌ها در خریدهای آنلاین روزمره می‌توان یک انقلاب بزرگ در حوزه مالی و پولی باشد.

پی‌پال برای شروع سراغ رمزارزهای بیت‌کوین، اتریم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین رفته است. شما برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتالی می‌توانید وارد حساب کاربری پی‌پال خود شوید. شرکت Paxos در پشت صحنه این تبادل‌های ارزی و رمزنگاری قرار دارد.

پی‌پال از اوایل سال ۲۰۲۱ به شما اجازه می‌دهد از ارزهای خود برای خریدهای انجام شده توسط درگاه‌های این شرکت استفاده کنید. دیگر نیازی نیست ارزهای دیجیتالی خود را به صرافی ببرید و تبدیل به اسکناس و ارز فیزیکی و رایج بازار کنید.

برای شروع بیش از ۲۶ میلیون فروشگاه آنلاین در سراسر کشور ایالات متحده از این سرویس پی‌پال پشتیبانی کرده و آن‌ها هم ارز دیجیتالی دریافت نخواهند کرد بلکه ارز استفاده شده توسط شما به دلار وارد حساب‌شان می‌شود.

سود بالای پی‌پال در تراکنش‌های رمزارز

هنوز سرویس رمزنگاری پی‌پال فعال نشده است ولی مشتریان آن می‌توانند وارد سایت پی‌پال و اکانت خود شده و به فهرست انتظار اضافه شوند. قبال، پی‌پال هزینه‌های استفاده از این سرویس و جزئیات بیشتر را روی سایت خودش آپلود و به‌روزرسانی کرده است.

با نگاهی به درصدهای پی‌پال می‌توان فهمید برای استفاده از ارزهای دیجیتالی روی این سرویس هزینه‌های بالایی دریافت می‌شود.

به گفته پی‌پال، برای معاملات و انتقال‌های زیر ۱۰۰ دلار ۲.۳ درصد، برای معاملات بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار ۲ درصد، برای معاملات بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار ۱.۸ درصد و برای معاملات بالای ۱۰۰۰ دلار ۱.۵ درصد هزینه اخذ می‌شود.

برای معاملات زیر ۲۵ دلار نیز حداقل هزینه یعنی ۰.۵ درصد هزینه دریافت خواهد شد. در صفحه جزئیات سرویس ارزهای دیجیتالی پی‌پال عنوان شده که میان تراکنش‌های خرید و فروش این ارزها هم نسبت هزینه‌ها متفاوت است.

برای مقایسه، شرکت Coinbase برای تراکنش‌های زیر ۲۰۰ دلار فقط ۱.۴۹ درصد سود یا هزینه کسر می‌کند و هزینه ثابت آن زیر این مقدار است. اپلیکیشن Square’s Cash هزینه‌های متغیری برای هر تراکنش ارزی دیجیتالی در نظر می‌گیرد و شرکت Robinhood همیشه سعی دارد درصد سود کمتری نسبت به بازار بگیرد.

شرکت Revolut که برای خرید و فروش ارز دیجیتالی با Paxos در ایلات متحده همکاری دارد؛ برای کاربران آزاد خود هزینه‌ای بین ۲.۵ تا ۳ درصد در نظر می‌گیرد ولی برای اعضای پریمیوم فقط ۱.۵ درصد و حتی کمتر سود دریافت می‌کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5