مشاوره طلاق چیست؟ چرا قبل از طلاق به یک مشاور امین نیاز داریم؟

0

رپورتاژ

یکی از پراسترس‌ترین و ناخوشایندترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر زوجی در هر سنی اتفاق بیفتد، طلاق است! مسئله طلاق و چالش‌هایی که می‌تواند بعد از آن برای طرفین و فرزندان آن‌ها بوجود بیاید از جمله مسائلی است که باید به خوبی بررسی شوند. این مسئله برای افرادی که دارای فرزندی هستند، بیشتر حائز اهمیت است چرا که باید راجع به این موضوع که آیا فرزندشان در آینده زندگی خود را به خوبی حفظ خواهد کرد یا خیر به خوبی تصمیم‌گیری کنند.

متاسفانه عدم استفاده از مشاوره طلاق برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در فرزند شود که از جمله آن‌ها عبارت است از خشم، پرخاشگری کودکان، ترس، انکار، احساس رها و طرد شدن، احساس عذاب وجدان و احساس سرزنش است.

در بسیاری از روابط خانوادگی، طلاق شاید بهترین گزینه برای حفظ سلامت روحی و جسمی طرفین باشد، اما تا حد ممکن زندگی و ازدواج این دسته از افراد ممکن است، دچار مشکلاتی باشد که تنها خود آن‌ها راجع به این موضوع اطلاع داشته باشند. در ادامه در رابطه با مشاوره طلاق، اهمیت استفاده از آن و موارد مهم این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید برای طلاق، مشاوره دریافت کنیم؟

تمامی افرادی که در حال جدایی از همسر خود هستند، دوست دارند با کمک یک مشاور حرفه ای از ترس‌های بعد از طلاق خود جلوگیری کنند و یا حتی دوست دارند مهارت‌های زندگی مستقل پس از طلاق را فرابگیرند، نیاز دارند که حتما به یک مشاور طلاق حرفه ای مراجعه کنند. استفاده از خدمات مشاوره طلاق، کمک می‌کند که شما قادر باشید به راحتی هرچه تمام راجع به این مسائل اطلاعات بدست آورید و آمادگی‌های لازم برای طلاق را داشته باشید.

اگر بخواهیم مشاوره طلاق بین زوجین را تعریف کنیم، باید بگوییم که در واقع نوعی از مشاوره روانشناسی و رفتار درمانی است که به زوجین کمک می‌کند، پس از جدایی بتوانند احساسات خود را کنترل کنند، فعالیت‌های لازم برای یک زندگی سالم را انجام دهند و به هرآنچه که نیاز دارند، برسند.

البته این مسئله را نباید فراموش کرد که بسیاری از زوج‌های جوان بی تجربه، با استفاده از خدمات مشاوره طلاق توانسته‌اند یاد بگیرند، چطور با یکدیگر برخورد کرده و یا با هم ارتباط داشته باشند. بسیاری از مشکلات و چالش‌های زناشویی درون یک ازدواج به خاطر عدم آگاهی طرفین شکل می‌گیرد که تجربیات بی‌شمار ما نشان داده که با جلسات متعدد ریشه یابی مشکلات، جوانان بسیاری پس از همین جلسات از تصمیم خود برای طلاق منصرف شده‌اند.

کدام مرکز مشاوره ازدواج یا طلاق را باید انتخاب کنیم؟

برای آن که قادر باشید از مزایای مشاوره طلاق و ازدواج بهره مند شوید، لازم است که حتما راجع به مرکز مشاوره و یا فردی که قصد دریافت خدمات مشاوره ای از او دارید اطلاعاتی بدست آورید و به این مسئله توجه کنید که آیا خدمات ارائه شده در آن مرکز می‌تواند برای شما مفید باشد؟ چه مسائلی است که باید در رابطه با مرکز مشاوره خود اطلاع داشته باشید؟

آیا کارشناسان و مشاوران موجود در مرکز مشاوره، همان کسانی هستند که شما نیاز داشتید با آن‌ها صحبت کنید؟ آیا آن‌ها تجربه کافی برای ارائه مشاوره‌های تخصصی به شما دارند؟ بهتر است که قبل از انتخاب یک مرکز مشاوره و یا یک روانشناس، حتما این موضوع را مدنظر داشته باشید که استفاده از خدمات مشاوره ای آن‌ها در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه یکی از بهترین مراکز مشاوره طلاق در ایران را به شما معرفی می‌کنیم که خدمات بی نظیری در این زمینه برای مراجعه کنندگان خود ارائه می‌کنند؟

مرکز مشاوره طلاق آوای باران، بهترین مرکز ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره

در میان مراکز مختلفی که در سراسر کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای فعالیت می‌کنند، مرکز آوای باران یکی از بهترین مراکز فعال در این زمینه است که با ۶ سال فعالیت درخشان در این حوزه، می‌تواند به تمامی افراد کمک کند که در زمینه مشاوره‌های لازم برای پیش از ازدواج، مشاوره تربیت فرزند و کودک، زوج درمانی، مشاوره طلاق و … از افراد متخصص کمک بگیرند.

شما می‌توانید در مرکز آوای باران، بهترین متخصصین و با تجربه‌ترین آن‌ها را پیدا کنید و از خدمات مشاوره ای استفاده کنید. خوشبختانه نرخ بالای رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان این مرکز، نشان دهنده کیفیت بالای خدمات آن است. در شرایط فعلی یعنی همه گیر شدن ویروس کرونا شاهد این هستیم که بسیاری از افراد تمایل دارند از خدمات مشاوره تلفنی یا آنلاین بهره مند شوند.

کلینیک مشاوره و روان شناسی آوای باران از سال 1393 فعالیت رسمی خود را با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی آغاز کرده و از همان ابتدا با گرد هم آوردن زبده ترین پزشکان و مشاوران روان شناسی به خدمت رسانی پرداخته است . در این مدتی که کرونا سبک زندگی همه را تغییر داده است کلینیک آوای باران هم برای راحتی هم میهنان در دسترسی به بهترین پزشکان و مشاوران بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کنار امکان مراجعه  حضوری، امکان دریافت مشاوره غیرحضوری بصورت تلفنی و انلاین را هم فراهم کرده است.

راه های ارتباطی:

رزرو مشاوره حضوری: 48000977 021

شما میتوانیداط طریق لینک مقابل برای خرید پکیج مشاوره غیر حضوری که جلسه اول آن نیز رایگان است به سایت کلینیک مشاوره و روانشناسی آوای باران مراجعه کنید  ، شایان ذکر است که در صورت عدم رضایت از خرید به صورت تضمین شده وجه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.

همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره تلفنی و پرداخت آن روی قبض تلفن فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 70700003 021  تماس حاصل فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.