آموزش بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام

0

رپورتاژ

اگر کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ نمی کنید احتمالا دچار اشتباه بزرگی شده اید! اگر هر نوع محصول یا کالایی را می فروشید ، فروشگاه دارید یا می خواهید افراد برند شما را بشناسند ، وقت آن است که یک حساب کاربری در اینستاگرام نیز داشته باشید. این شبکه اجتماعی بسیار محبوب و پر طرفدار است، تا آنجا که نمی توان آن را نادیده گرفت. باید بپذیریم بازاریابی در اینستاگرام حالا دیگر بخشی از زندگی ماست.

و برای بسیاری از مشاغل ، حیاتی نیز محسوب می شود. پس با ما همراه باشید تا بیشتر درباره فنون و نکات این نوع بازاریابی یاد بگیرید.

بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه های اجتماعی بسیار قدرتمند با بیش از ۱ میلیارد کاربر است. در این پلتفرم فضای کافی برای رشد وجود دارد تا بتوانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کرده و کاربران اینستاگرامی را به ترافیک ، مشترک و مشتری تبدیل کنید.

به زبان ساده ، این یک پلتفرم یک سرویس اجتماعی قدرتمند برای اشتراک محتوا (عکس ، فیلم) است که به کاربران اجازه می دهد تا عکس و فیلم تهیه کنند. سپس می توانند آنها را در سایر شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توئیتر، فیلکرو تامبلر به اشتراک بگذارند.

مسلماً نسل های جوان کم کم از ارتباط کلامی دور می شوند و به نظر می رسد که عموم مردم نیز مجذوب رسانه های تصویری شده اند.

برای شروع کار ، ما یک سری نکات را برای استفاده بهتر از اینستاگرام گرد هم آورده ایم. چه کاملاً با این محیط نا آشنا باشید و چه سالها ازآن استفاده کرده باشید، اطلاعات ارزشمند زیادی در این مقاله پیدا خواهید کرد.

چرا باید حتما بازاریابی در اینستاگرام را مدنظر بگیرید؟

همه ما می دانیم که اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با دوستان و خانواده چقدر عالی و جذاب است. ولی از طرف دیگر، یک کانال بی نظیر برای بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود. اما چرا؟

خوب ، یک دلیل واضح خود قالب اینستاگرام است. به دلیل اینکه اغلب افراد به دیدن فیلم و عکس علاقه مند هستند، اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای تجارت الکترونیک فراهم می کند.

انواع مشاغل می توانند از این شبکه برای به نمایش گذاشتن محصولات یا خدمات خود استفاده کنند.

اینستاگرام از طریق عکس های متنوع، فیلم ها یا داستان های اینستاگرامی، میلیون ها کسب و کار را تغییر داده. بسیاری از برندها امروزه می دانند که این شبکه می تواند با ایجاد جذابیت های بصری ساختار بازاریابی آن را بهبود ببخشد.

این واقعیت مهم نیز وجود دارد که نرخ تعامل کاربران اینستاگرام بیشتر از کاربران معمولی شبکه های اجتماعی است. با این که تحقیقات نشان داده تعامل اینستاگرام در حال کاهش است ، این پلتفرم هنوز هم در مقایسه با توییتر و فیس بوک نرخ تعامل بالاتری را برای مشاغل تولید می کند.

اما کاربران اینستاگرام فقط دارای نرخ تعامل بهتر نیستند – آنها مشتریان آنلاین بسیار خوبی هستند. طبق مطالعه های اخیر ، ۷۲٪ از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام ، تصمیم به خرید آن می گیرند. محبوب ترین دسته ها عبارت اند از: لباس ، لوازم آرایش ، کفش و جواهرات.

این طرز خرید باعث می شود کاربران اینستاگرام مشتریان بالقوه باشند. زیرا سریعا از مخاطب به مشتری تبدیل شده و نرخ تبدیل اینستاگرام بسیار بالاست.

۱٫ برای بازاریابی اینستاگرام کاملا فعال باشید

قانون شماره ۱ هر استراتژی رسانه های اجتماعی این است که فراتر از یک ناشر محتوا باشید. شما باید تعامل داشته باشید.

در اینستاگرام ، این به معنای چند چیز مختلف است:

  • افراد، برندها و اینفلوئنسرهای دیگر را دنبال کنید.
  • در بخش نظرات پست های خود با مخاطبین تعامل داشته باشید.
  • محتوای جذاب مشتریان احتمالی را منتشر کرده و آنها را منشن کنید.

۲٫ مخاطبان خود را برای بازاریابی در اینستاگرام شناسایی کنید

فارغ از اینکه چه نوع بازاریابی و در چه محیطی انجام میدهید، این امر حیاتی است.

ممکن است بهترین محتوای اینستاگرامی جهان را تولید کنید ، اما اگر مورد توجه مخاطب هدف target audience on Instagram  شما قرار نگیرد ، چه فایده ای دارد؟

وقت بگذارید و تحقیق کنید که مخاطبان فعلی شما چه کسانی هستند. علاوه بر این، به این فکر کنید که دوست دارید مخاطبین و مشتریان شما چه کسانی باشند.

از آنجا که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنید ، باید در نظر بگیرید که آیا آنها خریدار بالقوه ای هستند یا می توانند به شما در ساختن برند کمک کنند یا خیر.

۳٫ از اینسایت در اینستاگرام کمک بگیرید

این ابزار چیزهای جالبی را درباره افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند و با آن تعامل دارند به شما ارائه می دهد. این شامل موارد زیر است:

  • ایمپرشن : چند بار محتوای شما مشاهده شده است
    ریچ: تعداد کل حسابهای منحصر به فرد که بخشی از محتوا را مشاهده کرده اند
    کلیک های وب سایت: لینک موجود در پروفایل شما چه تعداد کلیک دریافت کرده است
    فعالیت فالوورها: هر روز تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام چه تغییری کرده است
    بازدیدهای ویدئویی: هر چند وقت یک بار محتوای ویدیوی شما مشاهده شده است
    ذخیره ها: چند نفر پست های شما را ذخیره کرده اند

اینسایت شامل اطلاعات دموگرافیک نیز است ، بنابراین شما می توانید از محل زندگی فالوورها، سن و جنسیت آنها نیز اطلاعاتی به دست بیاورید.

از همه مهمتر ، اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان قبلی اینستاگرام خود به دست میاورید.

۴برای بازاریابی بهتر در اینستاگرام از تستیمونیال یا شهادت مشتریان استفاده کنید

بیایید واقعیت را بپذیریم! اگر خودتان بخواهید درباره محصولات یا خدمات تان صحبت کنید، نمی توانید بی طرفانه قضاوت کنید.

علاوه بر این ، مخاطبین هم اگر فقط حرف های خود شما را بشنوند هرگز اعتماد کاملی به شما نخواهند داشت.

اینجاست که به تستیمونیال یا شهادت مشتریان نیاز داری. این موارد برند شما را قدرتمند می کند. شهادت مشتریان نه فقط در شبکه های اجتماعی، بلکه در فروش عادی محصولات نیز همیشه به کمک شما می آیند.

۵٫ محتوای ویژه مخاطبان هدف خود را تولید کنید

حتما در نظر بگیرید که عکس ها و طراحی های خیره کننده می تواند بازدید کنندگان را به سمت صفحه شما جلب کرده و آنها را وارد مسیر فروش کند.

نگاهی به محبوب ترین برندهای های بیاندازید. آنها برای برای بهینه سازی فضای اینستاگرام خود چه می کنند؟!

برای جذب مخاطب بیشتر ، محتوای با کیفیتی Create quality Instagram content  را در اینستاگرام تولید کنید.

استفاده از فیلترها را فراموش نکنید. فیلترهای اینستاگرام به شما امکان می دهد تا تصاویر خود را به عکس های فوری زیبا تبدیل کنید. به طوری که مورد توجه همه قرار بگیرند.

مهم تر از همه، حتماً محتوای ویدئویی تولید کنید. ویدیوها نرخ تعامل فالوورهای شما را بسیار بالا می برند.

۶٫ موضوعات پرطرفدار را برای بازاریابی در اینستاگرام انتخاب کنید

به طور کلی استفاده از آنچه که مد روز یا ترند است بهترین روش انتخابی در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. از طرف دیگر ، اگر بتوانید به آنچه مردم دیده اند و دوست دارند بپردازید، نرخ تعامل خودرا تضمین کرده اید.

۷٫ نرخ تعامل را با استراتژی بازاریابی خود به حداکثر برسانید

درخواست ها را قبول کنید و افرادی را که بازاریابی خوبی ارائه داده اند فالو کنید. صفحه هایی با عکسهای جذاب و نکات آموزشی جالب را نیز دنبال کنید.

فراموش نکنید که در وب سایت و شبکه های اجتماعی خود به افراد اطلاع دهید که صفحه ای در اینستاگرام دارید!

اشاره به “دنبال کردن” اینستاگرام را به انتهای ویدئو های خود اضافه کنید. دائما به مخاطبین احتمالی یادآوری کنید که محتوا ارائه شده صفحه شما را پیگیری کنند.

هر چقدر بیشتر بتوانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید (ایمیل ، فیس بوک ، توییتر و غیره) احتمال اینکه پیام شما را ببینند و اقداماتی که می خواهید را انجام دهند بیشتر خواهد بود.

۸تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید

آیا به تبلیغات در اینستاگرام فکر کرده اید؟ قبلتر اینستاگرام امتیاز تبلیغات را در اختیار همه نمی گذاشت. امروزه همین که یک پروفایل تجاری داشته باشید کافیست تا در اینستاگرام تبلیغ کنید.

تبلیغ کنندگان اکنون ۵ گزینه تبلیغاتی دارند از جمله:

تبلیغات عکسی – قالب استاندارد پست های خود را در نظر بگیرید
تبلیغات ویدئویی – مثل مورد بالا ، اما به جای یک عکس از ویدئو استفاده می شود
تبلیغات اسلایدی– یک تبلیغ اسلایدی امکان استفاده از چندین تصویر را فراهم می کند
تبلیغات در استوری – این نوع تبلیغات در بالای فید به نمایش در می آید
تبلیغات مجموعه ای – یک آگهی کاتالوگ مانند که کاربران را به سمت محصولات شما جذب می کند

۹٫ از هشتگ های مربوطه در بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید

هشتگ های اینستاگرام Instagram Hashtags  به شما کمک می کنند تا تصاویر و محتوای ویدیویی را “مرتب و طبقه بندی” کنید. به این صورت مخاطبین مطالب را به راحتی پیدا می کنند.

هشتگ ها راهی ساده برای برچسب گذاری محتوای شما هستند تا یافتن آن برای دیگران آسان تر شود.

در واقع هشتگ ها آنقدر در اینستاگرام محبوب هستند که بخشی جدا ناپذیر و اجباری تلقی می شوند. اگر می خواهید افراد راحت تر محتوای شما را پیدا کنند ، باید از هشتگ استفاده کنید.

در اینجا چند نکته عالی و کاربردی برای استفاده از هشتگ به شما ارائه می شود:

  1. زیاده روی نکنید: پنج هشتگ هدفمند از ۲۵ هشتگ تصادفی و نا مربوط بهتر است.
  2. برچسب های بیهوده را حذف کنید: کلماتی که به بازاریابی شما کمک نمی کنند نبای هشتگ شوند.
  3. تبدیل به اسپم نشوید: هشتگ ها را با توجه به تصویر و مرتبط با آن بنویسید.

۱۰٫ بدانید که باید چه زمانی مطالب اینستاگرام خود را پست کنید

یک نظرسنجی جدید نشان داده که بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام بین ۷ تا ۹ شب است. بنابراین یک قانون ساده دارید: ÷ست های خود را فقط در این زمان منتشر کنید!

اما به این سادگی ها نیست!

شما نمی توانید فقط به چند نظرسنجی کلی اعتماد کنید. مخاطبان شما لزوماً مثل دیگران نیستند. سعی کنید بهترین زمان ها را برای انتشار ÷ست انتخاب کنید. برای اناجم این کار باید حتما مخاطب هدف خود را بشناسید و با توجه به نرخ تعامل آنها تصمیم بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله چند استراتژی عملی برای ارتقای کسب و کار در اینستاگرام ارائه شد. اگر قبلاً هرکدام از این موارد را امتحان کرده اید یا از طریق آنها موفقیتی را کسب کرده اید ، حتما به ما اطلاع دهید!

 

منبع : virlan.com


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.