بهترین فیلم های حسام نواب صفوی به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

حسام نواب صفوی در تهران متولد شده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی بازیگری شد. نواب صفوی در طول سابقهٔ هنری خود، علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی، به ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی نیز پرداخته است که از جمله فعالیت های او می توان به فیلم های «اعتراض»، «نان و عشق و موتور هزار»، «اُتانازی»، «عروس خوش قدم»، «سیزده گربه روی شیروانی»، عروس فراری، «سودای پرواز» و سرود تولد و مجموعه های تلویزیونی «بازگشت به خانه»، «شن های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد.

سریال نیسان آبی

کمدی «نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیشونی سفید 3

در سومین سری از سه گانه پیشونی سفید، ماجرا با به دام افتادن پیشونی سفید توسط اختاپوس آغاز میشود و در این قسمت، قهرمان داستان یعنی میمون به جنگ اختاپوس می رود اما…

فیلم پیشونی سفید 3 به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، ساغر عزیزی و حسام نواب صفوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حسام نواب صفوی

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا

در نهنگ عنبر 1 دیدیم که بالاخره ارژنگ با بازی رضا عطاران بعد از 40سال انتظار بله را از رویا با بازی مهناز افشار گرفت. حالا در نهنگ عنبر 2، ارژنگ و رویا در روز عروسی شان خاطرات گذشته را مرور می کنند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا به کارگردانی سامان مقدم در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیر سقف دودی

فیلم زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده داستان شیرین است که در زندگی خود با فرزند و همسرش به مرور دچار مشکل می شود، وی به دنبال یافتن راهی برای ایجاد ارتباط دوباره با خانواده اش است؛ اما موفق نمی شود و با بحران بیشتری مواجه میشود. تلاش دوباره او برای فرار از این بحران، اتفاقات جدیدی را برای وی رقم می زند ….

فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آس و پاس

آس و پاس فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم داستان رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند. این فیلم در واقع نسخه به روز شده ای از فیلم پریزاد ساخته ۱۳۵۲ است.

فیلم آس و پاس به کارگردانی آرش معیریان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، مهران غفوریان، بهاره رهنما، حسام نواب صفوی و لیلا بلوکات به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت معکوس

احساس می کنم همیشه توی زندگیم لبه یه پرتگاه وایسادم، دوست دارم بپرم پایین ولی هیچ وقت جراتشو نداشتم، الانم ندارم … کاش می شد برگردم به عقب تا یه چیزایی رو درست کنم ولی افسوس که غیرممکنه!

فیلم هفت معکوس به کارگردانی مهدی خسروی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی، کامران تفتی و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 3

«اخراجی ها 3» فیلمی کمدی با مضامین سیاسی، که کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را «مسعود ده نمکی» برعهده داشته است. این فیلم قرار بود در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد، ولی به علت نرسیدن نسخه ۳۵ میلی متری به هیأت داوری، در زمان تعیین شده از بخش مسابقه خارج شد. در سال 1390 اخراجی ها 3 جز پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم سال بود. اخراجی ها 3 از جایی شروع می شود که جنگ تمام شده، اخراجی ها و همرزمانشان به شهر برگشته و هر کدام در پی کسب و کاری هستند. یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از هم رزمان او را راهی بیمارستان می کند، اما بر اثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می رسد و تا پای شهادت پیش می رود.

فیلم اخراجی ها 3 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، علی اوسیوند، سیدجواد هاشمی، محمود مقامی، قاسم زارع، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، رضا رویگری، حلیمه سعیدی، نگار فروزنده، احمد پورمخبر، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی و یوسف صیادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حسام نواب صفوی

فیلم اخراجی ها 2

«اخراجی ها ۲» یک فیلم کمدی و جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز است که ساخت آن در پاییز ۱۳۸۷ آغاز شد. این داستان ادامه داستان اخراجی ها یک است. در اوایل فیلم عراقی ها اقدام به کشتن مجروحین می کنند و اخراجی های اسیر شده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می برند. از طرف دیگر، خانواده آن ها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط سازمان مجاهدین خلق ایران با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام حسین می کنند. مسافران که خانواده های اخراجی ها هم جزو آن ها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود ای ایران را می خوانند.

فیلم اخراجی ها 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، منوچهر آذر، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا بلوکات، نگار فروزنده، سیروس کهوری نژاد، ارژنگ امیرفضلی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، مینا جعفرزاده، فخرالدین صدیق شریف، شهره لرستانی، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد رضویان، امیریل ارجمند، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، شیلا خداداد، بیوک میرزایی، احمد ایراندوست، میرطاهر مظلومی، جلال پیشواییان، مهران رجبی، شاهرخ نورمحمدی و مجید شهریاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مهمان

این فیلم که موضوعی عشقی و عاطفی دارد راجع به دخترییست که در آمریکا زندگی می کند و قصد ازدواج با یک مرد ایرانی را دارد. اما دوستش درباره عواقب این وصلت به او هشدار می دهد. او ازدواجش را مشروط به این می کند که به ایران بیاید و با خانواده شوهر آینده اش آشنا شود. به این ترتیب این سه وارد ایران میشوند. زن به دیدار خانواده شوهرش می رود و…

فیلم مهمان به کارگردانی سعید اسدی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، شقایق فراهانی، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مریم امیرجلالی، ثریا قاسمی، الیزابت امینی و کرولاین پیچ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلاغ پر

رضا بعد از دو سال نامزدی با رویا و پس از چندی بیکاری، در روزنامه ای کار پیدا می کند و با شادمانی با رویا تماس می گیرد تا قرار عروسی را بگذارند، ولی رویا با او برخورد سردی می کند، چون به پیشنهاد مادرش با جوانی پولدار به نام مسعود نامزد کرده و می خواهد با او به شمال برود…

فیلم کلاغ پر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش طباطبایی، حسام نواب صفوی، شیوا خنیاگر، اکبر عبدی، مریم سعادت و رحمان مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوغات فرنگ

فرشته سازگار و همسرش فرهاد به ایران بازمی گردند. فرشته در فرودگاه متوجه می شود که همسرش در ایران زن و بچه داشته و متهم به کلاهبرداری است. او با یک راننده تاکسی به نام فریدون آشنا می شود و…

فیلم سوغات فرنگ به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، مجید صالحی، شیلا خداداد، حسام نواب صفوی، آنا نعمتی، رابعه اسکویی، ملکه رنجبر، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عروس فراری

بهروز مردی است که می خواهد برای ثروتمند شدن با دختر پولداری به نام سیما ازدواج کند ولی موضوع فاش می شود و پدر دختر برای حفظ آبروی خود در مقابل خانواده از دوستش کمک می خواهد . دوست خانوادگی نیز پسر خود ، امیر را معرفی می کند . بعد از برگزاری مراسم …

فیلم عروس فراری به کارگردانی بهرام کاظمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، الناز شاکردوست، حسام نواب صفوی، سیروس ابراهیم زاده، غلامحسین لطفی، شیوا خنیاگر و کیومرث ملک مطیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ازدواج به سبک ایرانی

شیرین دختر جوانی است که خانواده ای سنتی و پدری متعصب و سخت گیر دارد. دایی شیرین که مدیر یک آژانس هواپیمایی است، معمولاً با کمک مادر شیرین سعی می کند پدرش حاج ابراهیم سرپولکی را از موضع سفت و سختش کمی پایین بکشد و در مورد کار کردن شیرین هم موفق می شود

فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم داریوش ارجمند، سعید کنگرانی، فاطمه گودرزی، شیلا خداداد، دانیل هولمز، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی و مهری مهرنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.