خرید ایمن کیک و شیرینی در دوران کرونا

0

رپورتاژ

مدت‌ها از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در جهان گذشته و حالا دیگر همه ما به زندگی در کنار این ویروس باهوش عادت کرده‌ایم. اما برای مقابله با یک ویروس باهوش لازم است که ما هم هوشمندانه عمل کنیم تا گرفتار بیماری و تبعات بعدی آن نشویم. یکی از مهم‌ترین اقدامات هوشمندانه در مقابله با ویروس کرونا، خرید آنلاین مواد غذایی و خوراکی‌هاست. خرید آنلاین راه خوبی برای ماندن در خانه و قطع کردن زنجیره شیوع کروناست اما به شرطی که موارد بهداشتی کاملا رعایت شده باشند. مهم‌ترین نکته در این زمینه، خرید از جایی است که پروتکل‌های بهداشتی را در تمام مراحل آماده سازی و تحویل سفارش رعایت می‌کند. در این مطلب قصد داریم یک سایت سفارش آنلاین کیک مطمئن را برای خرید کیک در دوران کرونا معرفی کنیم.

چرا خرید آنلاین کیک در دوران کرونا؟

با وجود توصیه‌هایی که در رابطه با عدم برگزاری جشن و مهمانی و… وجود دارد اما این موضوع باعث نشده که علاقه مردم به خرید کیک و شیرینی از بین برود. کرونا ارتباط‌ها را محدود کرده اما نه تا حدی که جشن تولد عزیزانمان را از یاد ببریم. خب حالا فرض کنید برای جشن تولد همسر یا فرزندتان قصد خرید کیک دارید. احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند رفتن به یک قنادی و خرید کیک است.

وارد قنادی که می‌شوید اولین شوک به شما وارد می‌شود! اصلا انتظار نداشتید که قنادی انقدر شلوغ باشد. کیک‌های مختلف داخل یخچال را سرسری و با عجله بررسی می‌کنید تا سریع‌تر کیک خود را انتخاب کنید و از قنادی خارج شوید. وقتی برای حساب کردن هزینه کیک به صندوق مراجعه می‌کنید با شوک دوم روبه‌رو می‌شوید. صندوقدار قنادی از ماسک استفاده نکرده است! بعد از خرید کیک و خروج از قنادی، وارد عملیات ضدعفونی سازی خواهید شد و باید دست‌ها و کارت بانکی و حتی جعبه کیک را الکل باران کنید!

تازه اگر قرار باشد یک کیک خاص سفارش بدهید مجبور هستید که یک بار دیگر برای تحویل گرفتن کیک به قنادی مراجعه کنید. به همه این‌ها عدم اطمینان از رعایت موارد بهداشتی در فرآیند تهیه کیک و شیرینی‌ها را هم اضافه کنید.

خب پس بهتر است سراغ گزینه دوم که همان سفارش آنلاین کیک است برویم. گوشی تلفن خود را برمی‌دارید و وارد یک سایت خرید کیک آنلاین می‌شوید. بدون هیچ استرس و نگرانی، تمام انواع کیک موجود در منوی سایت را همراه با قیمت آنها بررسی و در نهایت بهترین کیک را انتخاب می‌کنید. پرداخت پول هم معطلی و دردسرهای خرید نقدی را نداشته و به صورت آنلاین انجام می‌شود. در نهایت هم کیک خود را سر موقع و در محل مورد نظرتان تحویل می‌گیرید. اما هنوز مسئله آخر یعنی رعایت موارد بهداشتی در تهیه کیک، سر جای خودش است. برای حل این مسئله فقط یک راه وجود دارد و آن هم خرید آنلاین کیک از یک جای مطمئن است.

خرید کیک در دوران کرونا از کیک خونه

کیک خونه یک فروشگاه آنلاین خرید کیک و شیرینی است که طی سال‌های اخیر توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. تنوع محصولات کیک خونه از یک طرف و دستور پخت خاص کیک و شیرینی‌های این مجموعه از طرف دیگر باعث شده تا علاوه بر مشتریان عادی، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز به مشتری ثابت کیک خونه تبدیل شوند. کیفیت بالای محصولات و سیستم ارسال و تحویل منظم کیک خونه، این مجموعه را به یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کیک و شیرینی تبدیل کرده است.

در کنار همه این موارد باید به رعایت مسائل بهداشتی در کیک خونه اشاره کنیم که در تمام مراحل، از پخت و پز گرفته تا بسته بندی و ارسال به طور کامل مورد توجه قرار گرفته است. طبیعتا در دوران کرونا، سختگیری کیک خونه نسبت به موارد بهداشتی بیشتر از قبل هم شده است.

تدابیر بهداشتی کیک خونه در دوران کرونا

مدیران مجموعه کیک خونه اقدامات و تدابیر بهداشتی کامل و سختگیرانه‌ای را در نظر گرفته‌اند تا ایمنی خرید کیک در دوران کرونا را تضمین کنند. برای اینکه با نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی این مجموعه در دوران کرونا آشنا شوید، بهتر است یک روز کاری در کیک خونه را با هم مرور کنیم.

استفاده از لباس مخصوص، ماسک و دستکش

صبح زود که پرسنل کیک خونه وارد مجموعه می‌شوند، قبل از شروع به کار، لباس‌های مخصوص آشپزی خود را می‌پوشند، دستکش‌ها را به دست می‌کنند و ماسک می‌زنند. دستکش و ماسک‌هایی که پرسنل کیک خونه استفاده می‌کنند از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. بنابراین، آشپزها با بهداشتی‌ترین پوشش ممکن وارد آشپزخانه خواهند شد.

ضد عفونی کردن سطوح

بعد از ورود پرسنل به آشپزخانه، اولین کاری که انجام می‌شود ضدعفونی کردن سطوح مختلفی است که فرآیند پخت و پز کیک‌ و شیرینی روی آنها انجام می‌شود. ضمن اینکه کلیه تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده نیز به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

شست و شوی میوه و سبزیجات

تمامی میوه‌ها و سبزیجات مورد استفاده در کیک خونه به طور کامل و با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مخصوص، شست و شو می‌شوند. شست و شوی این مواد به صورتی انجام می‌شود که ضمن از بین رفتن هر نوع آلودگی، کیفیت میوه و سبزیجات نیز حفظ شود.

فرآیند بهداشتی پخت و پز

همانطور که گفته شد کلیه پرسنل آشپزخانه در حین پخت و پز از لباس مخصوص، ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و هیچ شخص متفرقه‌ای اجازه ورود به آشپزخانه را ندارد. ضمن اینکه کلیه ظروف و لوازم مورد استفاده در فرآیند پخت و پز کاملا تمیز هستند و عملا امکان آلوده شدن محصولات وجود ندارد. در نهایت هم تمامی کیک‌ها و شیرینی‌ها در حرارت بسیار بالا پخته می‌شوند.

بسته بندی و ارسال بهداشتی

بعد از اینکه محصولات آماده شدند، در جعبه‌های درب‌دار و شیک کیک خونه قرار داده شده و در نهایت نیز سلفون پیچ خواهند شد. از اینجا به بعد، نوبت به تیم حمل و تحویل سفارش‌ها می‌رسد. پرسنل این بخش هم موراد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را به طور کامل رعایت می‌کنند. ضمن اینکه، باکس حمل و نقل محصولات نیز دائما تمیز می‌شود.

هر چند که کلیه پروتکل‌ها و موارد بهداشتی در فرآیند تهیه و ارسال محصولات کیک خونه رعایت می‌شود اما اگر هنوز هم نگران هستید می‌توانید کیک یا شیرینی خریداری شده را مجددا با حرارت بالا گرم کنید؛ محصولات مختلف کیک خونه قابلیت گرم کردن را دارند. برای خرید کیک در دوران کرونا و با خیال راحت، به سایت کیک خونه سر بزنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.