تولیدی مبل راحتی تمام پارچه

0
رپورتاژ

مبلمان یکی از ابزارهای نسبتاً اساسی برای هر خانه است؛ از مبل‌ های راحتی تمام پارچه گرفته تا مبل ‌های ساده و نه چندان گران. اگر به دنبال مبل کلاسیک و راحت هستید شاید بپرسید یک تولیدی مبلمان راحتی تمام پارچه که بتواند بهترین محصول را به شما عرضه کند چه ویژگی ای دارد؟ در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

درباره مبل راحتی تمام پارچه

استفاده از مبلمان راحتی تمام پارچه ای سابقه ای طولانی دارد؛ این نوع مبلمان معمولاً برای فضاهایی نظیر اتاق نشیمن و همچنین به صورت کاناپه ای برای اتاق تلویزیون یا اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

منظور از مبل راحتی تمام پارچه ای این است که کلیه قسمت های مبلمان با پارچه پوشیده شده و حتی دسته و در مواردی پایه های مبل نیز در معرض دید قرار ندارد. به عبارت دیگر در تعریف مبل راحتی تمام پارچه می توان گفت که تمام یا اکثر قسمت های کلاف مبل با روکش پارچه‌ای پوشیده شده است.

تفاوت مبل راحتی تمام پارچه با کلاسیک

در مقابل مبل راحتی تمام پارچه، می توان مبلمان کلاسیک را قرار داد. در این نوع از مبلمان، سازه چوبی پیداست و روی آن پارچه به صورت رویه کوبی نصب شده است. همچنین پشتی این مبل و پایه هایش به نسب مبلمان راحتی بلندتر است که حالت رسمی تری به نشستن می دهد.

کدام مبل مناسب تر است؟ راحتی تمام پارچه یا کلاسیک؟

مبلمان راحتی تمام پارچه خود به انواع مختلفی از جمله ال، کاناپه ای، تخت خواب شو، چستر، شزلون، لاوست تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در نوع طراحی شان است. به عنوان مثال مبلمان ال در آپارتمان هایی با فضای کوچک استفاده می شود و قابلیت قرار گرفتن در کنج دیوار را دارد، در مقابل میل های چستر ظاهر اسپرت تری دارد و برخی از آن ها نیز به صورت چرمی بوده و برای ادارات مناسب هستند.

 

انتخاب بین مبل راحتی مدرن و راحتی تمام پارچه به فضای ساختمان و همچنین کاربری آن باز می گردد و البته تعداد خانوار. به عنوان مثال برای یک خانواده جمعیتی که رفت و آمد زیادی دارند، مبلمان کلاسیک یا حتی مبلمان کلاسیک راحتی بهتر است.

از مجال مبل راحتی تمام پارچه بخریم؟ تولیدی یا فروشگاه؟

برای خرید مبلمان راحتی، تولیدی مبل راحتی تمام پارچه ای بهتر است یا فروشگاه؟ اصلا تفاوت تولیدی و فروشگاه چیست؟ ساده اش این می شود که یک محصول از درب کارخانه تا ویترین فروشگاه چند چرخ می خورد و هرچرخی قیمت آن را هم پیچ و تاب می دهد.

البته همه چیز قیمت نیست، بلکه فاکتورهای دیگری هم وجود دارد که کفه خرید را به سود تولیدی مبل راحتی تمام پارچه سنگین تر می کند. در ادامه برخی از این موارد را از نظر می گذرانیم.

زمان تحویل برایتان مهم است؟

عموماً آنچه در فروشگاه می بینید، ویترین است؛ مبلمان کالای کوچکی نیست که بتوان آن را به وفور انبار کرد در نتیجه فروشنده سفارش را گرفته و تحویل تولیدی می دهد. گاهی چند سفارش جمع شده و سپس به تولیدی ارائه می شود که البته در مواردی تأخیر در تحویل کالای شما را به همراه خواهد داشت.

خرید از تولیدی مبل راحتی تمام پارچه، زمان تحویل کالا را کوتاه می کند، زیرا سفارش شما به نسبت آنچه فروشنده ارائه می دهد، در اولویت قرار خواهد گرفت.

از کیفیت تا ساخت سفارشی

نکته غیر قابل کتمان درباره تولیدی مبل راحتی تمام پارچه و البته هر نوع مبل دیگر این است که وقتی از مبلمان خود را از تولیدی می خرید، می توانید متریال آن را نیز از نزدیک ببینید و ارزیابی کنید.

مبلمان، یخچال فریزر و اجاق گاز نیست که صرفاً در کارخانه و روی خط تولیدی ماشینی مونتاژ شود! اینجا چوب و متریال حرف اصلی را می زند و خرید از تولیدی می تواند تا حد بالایی خیال شما را در مورد جزئیات کار راحت کند. همچنین وقتی به فرض تولیدی مبل راحتی تمام پارچه را ترجیح می دهید، می توانید سایز، رنگ و دوخت و دوز را به سلیقه خودتان سفارش دهید.

نکته پایانی؛ خدمات پس از فروش

دست آخر اینکه چه از فروشگاه مبلمان خود را خریداری کنید و چه از تولیدی مبل راحتی تمام پارچه، حتماً به موضوع گارانتی توجه داشته باشید. البته! تولیدی مبل راحتی تمام پارچه این امتیاز را برای شما دارد که حتی پس از پایان یافتن گارانتی و تا زمانی که گارگاه تولیدی پابرجاست بتوانید به سازنده دسترسی داشته باشید و مستقیم از خدمات آن مجموعه استفاده کنید.

کارخانه تولیدی عاج تولید کننده میز و صندلی چوبی و انواع و مبل های راحتی مدرن  و تمام پارچه ای  است .

شما میتوانید محصول دلخواه خود را با ابعاد درخواستی به تولیدی مبل عاج سفارش دهید.

شما می توانید محصول دلخواه خود را با ابعاد درخواستی به این مجموعه سفارش دهید. محصولات سفارشی شما با ۱۸ ماه گارانتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهند شد. برای اطلاع از قیمت ها و همچنین شرایط سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.

آدرس فروشگاه آنلاین : https://ajsandali.com

تلفن : مدیریت فروش کارخانه : 2586414-0912

دفترفروش :02176217918

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.