بازگشایی مجدد کلینیک‌های دکتر قریشی، متخصص ارتودنسی (اردیبهشت 99)

0

رپورتاژ

پس از شیوع و گسترش کرونا در اسفند ماه 98، متخصصین دندانپزشکی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلینیک‌های خود را به صورت موقت بستند؛ اما هم‌اینک با کاهش شیوع کرونا در ایران و الخصوص تهران و قم، متخصص ارتودنسی دکتر سعید قریشی هر 4 کلینیک خود را مجددا بازگشایی کردند.

همانند قبل، شما می‌توانید خدمات متفاوتی از جمله انواع ارتودنسی مانند ارتودنسی نامرئی، خدمات ایمپلنت، سفید کردن دندان، خدمات دندانپزشکی و ارتودنسی کودکان و … را در هر 4 کلینیک تهران و قم ایشان دریافت کنید.

البته تمام دستورهای ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت رعایت می‌شود و شما با خاطر جمعی کامل، می‌تواند به کلینیک‌های دکتر قریشی، مراجعه کنید.

در ادامه برای شما، به خدمات گسترده‌ای که دکتر قریشی در 4 کلنیک دندانپزشکی و ارتودنسی خود ارائه می‌دهند، خواهیم پرداخت. تمام سعی ما، ارائه خدمات با بالاترین سطح بهداشتی است.

انواع ارتودنسی؛ بازگشت زیبایی به دندان‌ها

وقتی صحبت از ارتودنسی می‌شود، یکی از مباحثی که باید به آن فکر کنید، نوع ارتودنسی‌ای است که می‌خواهید انجام دهید. طیف گسترده‌ای از ارتودنسی داریم که هر یک برای یک نوع خاص از بیمارها مناسب است و البته بودجه شما هم بر انتخاب‌تان اثر دارد.

اول بگذارید انواعش را برایتان بگویم و بعد برویم سراغ هزینه ارتودنسی.

ارتودنسی نامرئی یا مرئی؛ انتخاب بین دیده شدن و دیده نشدن

بسیاری از ما، دارای روابط اجتماعی گسترده هستیم و از این جلسه به آن جلسه، از این مغازه به آن مغازه می‌رویم. از طرفی برخی از ما هم دوست نداریم ارتودنسی‌مان معلوم شود.

به همین خاطر، نوعی از ارتودنسی ایجاد شده تا شما با خیال راحت آن را بر دندان‌هایتان بزنید و کسی هم متوجه آن نشود؛ درست حدس زدید: ارتودنسی نامرئی

چند مدل متفاوت از این ارتودنسی هست، از جمله:

  • ارتودنسی لینگوال (پشت دندان‌ها قرار می‌گیرد و ثابت است)
  • ارتودنسی با براکت سرامیکی (شفاف است و البته ثابت)
  • ارتودنسی نامرئی با الاینر شفاف (متحرک است)

ارتودنسی‌های مرئی معمولا ثابت هستند و با براکت‌های فلزی کار می‌شوند.

ارتودنسی ثابت یا متحرک؛ انتخاب بین همیشه بودن یا گاهی نبودن

اول از همه باید انتخاب کنید که می‌خواهید ارتودنسی در طول شبانه روز، همیشه بر روی دندان‌هایتان باشد یا نه. یک یا دو شبانه روز هم نه؛ بلکه چند ماه بودن یک جسم (براکت‌ها به همراه سیم کشی) بر روی دندان‌هایتان.

از طرفی در ارتودنسی متحرک، آزادی بیشتری دارید. یعنی هر موقع که بخواهید، می‌توانید آن را بردارید و در زمان مناسب، مجدد روی دندان‌هایتان بگذارید.

البته این به این معنی نیست که می‌توانید همیشه این کار را کنید. نهایتا 2 تا 3 ساعت در طول روز؛ آن هم برای زمان‌هایی که جلسات یا مهمانی خاصی دارید.

این مورد را هم در نظر داشته باشید که طول درمان ارتودنسی نامرئی بیش از ارتودنسی ثابت است؛ اما راحت‌تر می‌توان مسواک زد و به بهداشت دهان و دندان در طول درمان ارتودنسی حفظ کرد.

هزینه ارتودنسی

حالا که به انواع ارتودنسی برایتان پرداختیم، برویم سراغ هزینه ارتودنسی.

هزینه ارتودنسی متناسب با نوع ارتودنسی شما مشخص می‌شود. گران‌ترین نوع ارتودنسی، ارتودنسی نامرئی و متحرک (الاینرهای شفاف) است. حدود قیمت این ارتودنسی که در کشور فرانسه یا انگلستان ساخته می‌شود، حدود 5 هزار دلار برای هر دو فک است (فک بالا و فک پایین).

ارزان‌ترین ارتودنسی، ارتودنسی مرئی و ثابت است که هزینه‌ای بین 750 تا 1250 دلار دارد (درست است محصولات ایرانی ارزان‌تر هستند، اما مواد اولیه اکثر آن‌ها خارجی است).

حالا اگر برایتان سوال است که پیش کدام متخصص بروید، ادامه را بخوانید.

متخصص ارتودنسی؛ دکتر قریشی، انتخاب شما است

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده برای انجام ارتودنسی به پیش کدام یک از متخصصین ارتودنسی مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، دارای فلوشیپ از کشور کانادا و دارای مجوز رسمی انجام ارتودنسی در کانادا فکر کنید.

متخصص ارتودنسی، پس از گذر از مراحل سخت آموزشی (حدود 6 سال برای یادگیری دندانپزشکی و 2 سال برای متخصص ارتودنسی) تازه می‌تواند شروع به طبابت کند و از طرفی، دکتر سعید قریشی، با چندین سال فعالیت در این حوزه، یکی از افراد به نام هستند که شما می‌توانید در ایران، بیابید.

دکتر سعید قریشی

اگر شما به دنبال آدرس سایت قریشی هستید، می‌توانید به آدرس زیر:

https://orthodontic.ir/

و اگر به دنبال اینستاگرام ایشان هستید، می‌توانید در اینستاگرام، ایدی زیر را جستجو کنید:

Drsaeedghorashi

 

تاریخ انتشار اعلامیه: 17 خرداد ماه 1399


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5