توصیه‌های مهم شرکت سازنده دستگاه لیزر برای انتخاب دستگاه مناسب

0

امروزه واردات دستگاه لیزر و خرید و فروش آن به یک تجارت پر سود تبدیل شده است؛ اما این روزها به دلیل تنوع زیاد دستگاه‌ها، انتخاب یک مدل از آنها برای واردات بسیار دشوار است، اگر شما قصد خرید و انتخاب دستگاه لیزر را دارید اما نمی دانید برای انتخاب آن باید چه معیارهایی را در نظر داشته باشید، این مقاله برای شما است.

در این مقاله قصد داریم تمام معیارهای مهمی را که در هنگام انتخاب لیزر باید در نظر داشته باشید را برای شما شرح دهیم؛ با ما همراه باشید.

چرا باید در انتخاب دستگاه لیزر دقت کافی به خرج دهیم؟

در گذشته دستگاه‌های لیزر با برندهای محدودی در بازار یافت میشد که هریک از آنها دارای نواقص و مشکلاتی بود، با پیشرفت تکنولوژی آشنا شدن مردم با این دستگاه فوق العاده مفید، علاوه بر اینکه دستگاه‌های پیشین بروزرسانی شدند و مشکلاتشان رفع شد، دستگاه‌های با برند جدید وارد بازار شد دستگاه لیزر تیتانیوم؛ اما نکته ای که بهتر است بدانید این است که تعدادی از شرکت‌های کلاهبردار نسخه کپی و تقلبی دستگاه‌های لیزر پرطرفدار را وارد بازار کرده اند.

 

معمولا دستگاه‌های لیزر فیک و تقلبی که با برند محبوب وارد بازار می شوند، با هزینه کمتری نسبت به اصل آن به فروش میرسند و کیفیت کار آنها به شدت پایین است؛ بنابراین اگر قصد دارید در انتخاب دستگاه و خرید آن دچار ضرر و زیان نشوید، بهتر است در خرید آن صبور باشید و دقت کافی به خرج دهید.

در ادامه معیارهایی را که باید در انتخاب لیزر در نظر داشته باشید را برای شما شرح می دهیم.

قیمت دستگاه لیزر

همانطور که در بخش قبل گفتیم، یکی از راه‌های تشخیص دستگاه تقلبی از اصل، مقایسه قیمت‌های آن در بازار است؛ جدا از فیک یا اورجینال بودن دستگاه، ابتدا باید میزان سرمایه خود را در نظر بگیرید، در این صورت انتخاب دستگاه لیزر راحت تر خواهد شد.

یکی از محبوب ترین دستگاه‌های لیزر، لیزر تیتانیوم است، این دستگاه علاوه بر اینکه از کارایی مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است و برای پوست ایرانیان مناسب است، قیمت ماسبی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اینجا کلیک کنید.

تعداد شات لیزر در هر بار تابش

قطعا می دانید شات لیزر در واقع همان نوری است که به پوست تابیده می شود تا ریشه مو را بسوزاند، در برخی از دستگاه‌ها که طول موج آنها قوی تر است، می توانند به فولیکول مو آسیب برسانند و موهای زائد را برای همیشه از بین ببرند.

نکته ای که در انتخاب دستگاه باید در نظر داشته باشید این است که آیا تعداد شات‌های دستگاه دارای محدودیت است و هر بار نیاز به شارژ دوباره دارد یا خیر.

امروزه بیشتر دستگاه‌های لیزر دارای شات نامحدود هستند و نیازی به شارژ دوباره ندارند؛ پیشنهاد ما به شما این است دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که نیاز به شارژ دوباره نداشته باشد و تعداد شات‌های آن نامحدود باشد.

دستگاه لیزر باید ایمن باشد

معمولا دستگاه‌های لیزر قدیمی و دستگاه‌هایی با برند معروف اما تقلبی که دارای کیفیت بسیار پایینی هستند، نه تنها تاثیر مطلوبی بر کاهش رشد موهای زائد نمی گذارند، بلکه بر اثر تابش نور به پوست، آسیب‌های زیادی به پوست میرساند؛ بسیاری از افراد هنگام استفاده از اینگونه دستگاه‌ها متوجه میشوند رشد موها افزایش پیدا کرده، پوست آنها دچار سوختگی و یا حساسیت شدید شده است.

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که دستگاه لیزر آسیبی به پوست نرساند، همچنین باعث کاهش رشد موهای زائد شود.

*نکته ای که بهتر است در نظر داشته باشید این است که گاهی اوقات علت نتیجه عکس و افزایش رشد موهای زائد، مشکلات هورمونی است و ربطی به دستگاه لیزر ندارد.

یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های لیزر که نه تنها تاثیر فوق العاده ای در کاهش رشد مو زائد می گذارد، بلکه لکه‌های پوستی را نیز از بین میبرد و پوست شما را صاف و یکدست میکند، لیزر تیتانیوم است؛ برای آشنایی بیشتر با دستگاه لیزر تیتانیوم به لینک مقابل مراجعه کنید.

دستگاه لیزر باید دارای سیستم خنک کننده باشد

علت اینکه بسیاری از افراد برای حذف موهای زائد خود از لیزر استفاده نمی کنند این است که با هر بار شات، فرد درد و سوزش خاصی را حس میکند، افرادی که نسبت به درد حساسیت بالایی دارند، نمی توانند آن را تحمل کنند و تسلیم روش‌های پر خطر و سنتی حذف موهای زائد می شوند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این مشکل نیز حل شده است، دستگاه‌های لیزری که اخیرا تولید و روانه بازار شده اند، همگی دارای سیستم کولینگ و خنک کننده هستند، با وجود این سیستم بر روی دستگاه، افراد دیگر هیچگونه دردی را احساس نخواهند کرد. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که دارای سیستم کولینگ و خنک کننده باشد.

دستگاه لیزر باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد

معمولا زمانی که حرف از انتخاب و خرید دستگاه لیزر میشود، مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید، گارانتی دستگاه است؛ خرید دستگاه لیزر بدون ضمانت نامه یک ریسک بزرگ است، حتی اگر آن دستگاه قیمت بسیار مناسبی داشت، این کار را انجام ندهید؛ زیرا قطعات هر یک از دستگاه‌های لیزر بسیار گران قیمت است و تعداد شرکت‌هایی که میتوانند تعمیرات دستگاه را انجام دهند بسیار کم است؛ بنابراین در صورت خرابی باید هزینه زیادی را بابت تعمیر آن بپردازید.

معمولا هر یک از دستگاه‌های لیزر باید حداقل  سال گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشند تا در صورت بروز مشکل یا خرابی بتوانید بدون هیچگونه پرداخت هزینه ای آن را تعمیر کنید.

تجهیزات جانبی دستگاه لیزر

تجهیزات جانبی دستگاه لیزر عبارتند از پایه نگهدارنده، عینک محافظ و انواع سری؛ معمولا تجهیزات جانبی باعث افزایش قیمت دستگاه لیزر می شوند، اما بسیاری از افراد به اینکه دستگاه لیزری که استفاده می کنند، لوازم جانبی داشته باشد، اهمیت می دهند.

اگر سرمایه شما به قدری است که مشکلی با پرداخت هزینه بیشتر ندارید، خوب است اگر لوازم جانبی آن را تهیه کنید، در غیر این صورت نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهید داشت.

 

 

برای انتخاب و خرید دستگاه لیزر، شما باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید، در این مقاله مهمترین آنها را برای شما شرح دادیم؛ به طور کلی اگر قصد خرید و فروش دستگاه‌های لیزر را دارید، یا قصد دارید آن را خریداری و در کلینیک خود از آن استفاده کنید، نیاز به شناخت هر یک از دستگاه‌ها خواهید داشت، علاوه بر معیارهای ذکر شده در این مقاله، به شما پیشنهاد میکنیم با نقاط قوت و ضعف هر یک از دستگاه‌ها آشنا شوید.

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر که این روزها در بهترین کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد و تاکنون افراد زیادی رضایت خود را نسبت به کارایی آن دستگاه نشان داده اند، لیزر تیتانیوم است؛ اگر قصد خرید لیزر تیتانیوم را دارید، به سایت …… مراجعه کنید.

 

در این مقاله 6 معیار مهمی که در انتخاب دستگاه لیزر باید در نظر داشته باشید را برای شما شرح دادیم و یکی از محبوب ترین دستگاه‌های لیزر را به شما معرفی کردیم؛ از اینکه تا انتهای این محتوا همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.